پرداخت آنلاين باتمامی کارتهای عضو شتاب...

چاپ كارت ويزيت

یکی از استراتژیک ترین و پرتیراژ ترین محصولات ارائه شده توسط چاپخانه درشهر، کارت ویزیت می باشد. تولید این کالا در تعداد صنعتی، علیرغم نام و ظاهر بسیار ساده اش چنان پیچیدگی ها و حساسیت هایی به خود متحمل می شود، که تنها تعداد معدودی از فعالان عرصه چاپ توانسته اند، با آن دست و پنجه نرم کرده و از پس مدیریت، نظارت کامل بر تولید، قیمت رقابتی و خدمات آن برآیند.

در این میان آنچه که بسیار حائز اهمیت است، توانایی و تعهد به حفظ کیفیت مطلوب و مرغوب، بسته بندی مناسب و توزیع دقیق و سریع کارت های تولیدی می باشد.

چاپخانه درشهر علاوه بر در اختیار داشتن امکانات و ماشین آلات مورد نیاز، و تمرکز ویژه در این موضوع از سال 1390 نام خود را به عنوان اولین و بزرگترین مرکز حرفه ای و تخصصی چاپ انواع کارت ویزیت مطرح نموده و اینک توانسته است، پس از گذشت بیش از ده سال، رکورد بی سابقه 280،000،000 (دویست و هشتاد میلیون) کارت را در سطح کشور به نام خود بر جای گذارد. (هر ایرانی 4 کارت)

این شرکت موفقیت خود در این زمینه را همواره مرهون اعتماد مشتریان خود به ویژه طیف وسیع همکاران اعم از چاپخانه ها، کانون های تبلیغاتی، دفاتر فنی و ... در سراسر کشور می داند.

هم اکنون انواع کارت ویزیت یکرو و دورو و در نوع های براق، مات، کتان، یووی موضعی شنی، لمینیت براق و لمینیت مات،PVC، برچسب ... با بهترین کیفیت، سریعترین زمان، بسته بندی مناسب، و قیمت متناسب توسط چاپخانه درشهر ارائه می گردد.

لطفاً برای اطلاع بیشتر از انواع کارت و قیمت های آن، از قسمت ليست قيمت، ليست قيمت انواع کارت ویزیت را مطالعه فرمایید. جهت سفارش و ديدن ليست قيمت كليك كنيد با ما تماس بگیرید

 


 

چگونه یک کارت ویزیت کامل طراحی کنیم

 

 


چگونه یک کارت ویزیت کامل طراحی کنیم 

نکاتی در مورد طراحی کارت ویزیت خوب

 

در این پست درباره این که چگونه یک کارت ویزیت با طراحی خوب می تواند به یک کمپانی وجهه خوبی بدهد و پیام مورد نظر را به خوبی به بیننده منتقل کند بحث خواهیم کرد. در اینجا به عناصری که یک کارت ویزیت را تشکیل می دهند و روش های مختلف طراحی کارت ویزیت خواهیم پرداخت. 
اغلب می شنویم که تاثیر اولیه ای که ما روی مشتریان بالقوه و سایر افراد می گذاریم تاثیر مستقیمی روی کار و تجارت ما خواهد گذاشت. اگر در ملاقات اول شکست بخوریم، مطمئنا ملاقات های بعدی نیز شکل نخواد گرفت. 
اولین تاثیری که یک کمپانی روی کاربر و یا مصرف کننده باقی می گذارد توسط کارت ویزیت است. 



کارت ویزیت پتانسیل های حرفه های برند دار، مخصوصا طراحان را هدایت می کند و شما باید به یاد داشته باشید چه زمانی آن ها را طراحی کنید. متن کارت اطلاعات ضروری را ارائه می کند، اما خود طرح با صدای بلند در مورد کار و شغل شما صحبت می کند، بنابراین سعی کنید نما و شکل کارت ویزیتتان زیبا، جذاب، کاربر پسند و حرفه ای باشد. به این موضوع توجه داشته باشید که یک تصویر ارزشمند تر از هزار جمله است. 


منظور از طراحی کامل چیست؟ 
با توجه تعدد مشاغل و فعالیت های تجاری و نیاز آنها، توضیح و توصیف عبارت کامل کار سختی است. چیزی که برای یک برند مناسب است و کارایی خوبی دارد، نمی تواند لزوما برای برندهای دیگر مطلوب باشد. شما باید یک راه حل ابتکاری برای طراحی کارت ویزیت های استاندارد داشته باشید تا بتوانید کارهایی ارائه کنید که از هر نظر از طرح های دیگران برتر و برجسته تر باشد. در اینجا چکیده ای از سبک های مختلف طراحی کارت ویزیت گردآوری شده است. شما می توانید مطابق سبک و گرایش خود یک از این روش ها را مورد استفاده قرار دهید. 


حرفه ای 
برای این که نشان دهید یک فوق حرفه ای هستید، کارت ویزیتی که طراحی می کنید باید از یک طراحی شارپ، تمیز و مختصر و مفید برخوردار باشد. کارت ویزیت باید کاملا واضح و دارای حداقل عناصر گیج کننده باشد. برای ارائه اطلاعات برقراری ارتباط که مهم ترین بخش طراحی یک کارت ویزیت است فرمول زیر را پیاده کنید. 



عناصر تشکیل دهنده 
عناصری که در طراحی های حرفه ای کارت ویزیت بکار می روند عبارتند از فوت های sans serif، مقدار زیادی فضای سفید و شاید مقداری افکت برآمده. در اینجا صاف و براق و صیقلی بودن یک عامل کلیدی است و انتخاب فونت نیز باید به همین صورت انجام شود. فونت های Sand serifs برای این روش بسیار مناسب است چون حس زیبا و شیک بودن را القا می کنند. مطمئن شوید حروف کاملا واضح و شفاف هستند. با اجازه دادن به متن و فونت برای ارائه اصلاعات، تا حد امکان از مزایای فضاهای سفید استفاده کنید. اتمام کار طراحی با یک افکت برآمده و برجسته می توان گفت شما یک طراح حرفه ای هستید. 



رنگ ها 
از دیگر نکاتی که در طراحی حرفه ایی کارت ویزیت باید به آن توجه داشت رنگ است. برای مختصر و مفید بودن یک طرح از یک یا دو رنگ استفاده کنید؛ شما برای ساده جلوه دادن فونت مقدار زیادی کار روی آن انجام می دهید، پس سعی کنید طرح زیاد شلوغ نشود. کدام رنگ ها حس حرفه ای بودن را منتقل می کنند؟ 

-رنگ سفید کلاسیک سمبل پاکی است و نشانگر وضوح هدف است. 
- رنگ قهوه ای حس ثبات و تعادل و دوام را منتقل می کند. 
- رنگ سبز نمایانگر یک طبیعت سودمند است. 
- رنگ قرمز نیز گزینه خوبی است؛ این رنگ اشتیاق و علاقه را برای برند شما افزایش می دهد. 


سرزنده 
گاهی می خواهیم کمی از سخت گیری ها و دقت های طراحی حرفه ای دور شویم. در حقیقت می خواهیم کمی بازی کنیم و شاد باشیم. یک کارت ویزیت رنگی طراحی کنید. قصد شما این نیست که کارتی با سایز و شکل استاندارد طراحی کنید، پس از خلاقیت خود کمک گرفته و شروع به طراحی کنید. این نوع طراحی ممکن است ساعت ها زمان ببرد. 



عناصر تشکیل دهنده 
پس از انتخاب عناصر لازم برای این نوع کارت، فکر خلاق و سرشار از انرژی خود را فعال کنید. طرح ها و نقاشی های رنگی گزینه های خوبی هستند. آنها حس شادابی و سرزندگی را منتقل می کنند. سپس در طرف دیگر کارت اطلاعات برقراری ارتباط را وارد کنید. این اطلاعات را نیز تا حد امکان زیبا و جذاب طراحی کنید، مثلا از فونت های script برای تایپ آنها استفاده کنید. فقط مراقب باشید کلمات خوانا باشند. اگر فونت مناسبی از بین فونت های script پیدا نکردید از فونت های sans-serif استفاده کنید. 



رنگ ها 
وقتی از این سبک برای طراحی کارت استفاده می کنید، ذرات پخش شده رنگ می تواند شما را به هدف برساند. ممکن است دستگاه چاپگر و بودجه شما تعداد رنگ هایی که می توانید استفاده کنید را محدود کند، اما شما باز هم می توانید با چیزهای دیگری کار کنید که شما را هدف مورد نظران برساند. 

- رنگ زرد به دلیل حس شادابی و انرژی بخشی که دارد گزینه فوق العاده ای برای شروع کار است. 
- رنگ نارنجی نیز یگ انتخاب مناسب است. عموما این رنگ را به عنوان یک رنگ شاد و گرم می شناسند. رنگ نارنجی همچنین جزو رنگ هایی است که هم حس عشق و هم حس نفرت را در ذهن مردم تداعی می کند، بنابراین در استفاده از این رنگ بیشتر دقت و احتیاط کنید. 
- اگر هیچ محدودیتی ندارید ممکن است بخواهید از درجات مختلف رنگ های لایت و ملایم استفاده کنید. 


پایا، موثق و قابل اطمینان 
برای القای حس اطمینان و اعتماد، کارت ویزیت خود را برای منعکس کردن قابلیت اطمینان طراحی کنید. خوشنامی و شهرت به تنهایی برای تجارت کافی نیست، مگر اینکه گواهی تکریم مشتری را روی کارت ویزیت خود چاپ کنید. راه های متعددی برای برقراری یک ارتباط موثق و قابل اطمینان در طراحی وجود دارد. با انتخاب چند رنگ ساده و چند عنصر کلیدی، ویژگی های شما خود به خود شناسانده خواهند شد. 



عناصر مورد نیاز 
برقراری یک ارتباط قابل اطمینان نیاز به ترفندهای خاص خود دارد. گاهی یک طراحی رایج و مطابق قوانین استاندارد می تواند موثر واقع شود. امروزه مردم کارهای عجیب و غریبی با کارت های ویزیت انجام می دهند، اما بیننده چیزی جز زرق و برق و تجملات از آن دریافت نمی کند. بازگشت به اصول اولیه ممکن است نمایانگر این باشد که شما به کیفیت کار خود اطمینان دارید و برای فروش آن نیازی به رزق و برق و تجملات اضافه نیست. 



رنگ ها 
از رنگ های محدود و جذاب استفاده کنید. بکار بردن رنگ های زیاد باعث کم شدن میزان رسایی پایم اصلی کارت شما خواهد شد، پس سعی کنید تا حد امکان کارت را ساده طراحی کنید: 

- رنگ آبی معمولا حس اطمینان را القا می کند، پس برای شروع کار گزینه خوبی است. 
- بسیاری اعتقاد دانرد که رنگ قرمز اقلا گر حس اعتماد و صداقت است. 
- رنگ قهوه ای عموما بیانگر حس اطمینان است. 
- اگر به دنبال یک طرح ساده و آسان با نمای قابل اعتماد هستید، رنگ های سیاه و سفید کارایی خوبی دارد. 


خردمندانه 
مهم نیست در چه زمینه فعالیت می کنید، چیزی که به آن نیاز داریم این است که اعتماد مشتری را جلب کنیم تا بتوانیم آن ها به گونه ای موثر در جریان فرایند کار قرار دهیم. اگر مشتری به عاقل و خردمند بودن ما اعتماد نداشته باشد اما از روند کار ما مطلع باشد، از خود مقاومت نشان می دهد، که این باعث اختلاف شده و یک ارتباط ناخوشایند ایجاد خواهد کرد. 



عناصر مورد نیاز 
شما گزینه های محدودی برای نشان دادن دانایی و خرد خود در اختیار دارید. استفاده از یک سبک ساده و مختصر می تواند کارگر باشد. همیشه از کسانی باید دانش آموخت که بیشتر گوش می دهند و کمتر صحبت می کنند، پس از یک تکنیک مشابه برای طراحی کارت خود استفاده کنید. استفاده از تصاویر انتزاعی یا تصاویری که با فضای سفید احاطه شده اند به همان میزان که برجسته و برآمده بودن متن موثر است تاثیر خوبی دارد. از فونت های ظریف sans-serif استفاده کنید. به نظر می رسد فونت Helvetica Neue ultra مناسب باشد اما فاصله میان حروف و برخی از تنظیمات آن باید به صورت دستی اصلاح شود. 



رنگ ها 
یک رنگ بندی ساده حرف زیادی برای گفتن دارد. از تعداد کمی رنگ در طراحی استفاده کنید، شاید یک سبک تک رنگ بیشتر نشانگر خرد و دانایی باشد. خوشبختانه گزینه های مختلف و متعددی برای انتخاب وجود دارد: 

- ارغوانی و طلایی رنگ های کلاسیک هستند و با خرد و دانایی ارتباط مستقیمی دارند. 
- رنگ سیاه حس اعتبار و قدرت را القا می کند. 
رنگ نارنجی حس قدرت، انرژی و اعتماد را بر می انگیزد. 
- رنگ خاکستری یک حس بی انتها و تمام نشدنی به طرح می بخشد. 
- رنگ قهوه ای ریشه در حس اعتماد و اطمینان دارد. 


ابزاری برای همه مشاغل 
گاهی ما می خواهیم خودمان را به عنوان کارشناس به تصویر بکشیم، مخصوصا در یک بخش مستقل، یعنی جایی که می خواهیم نقش های متفاوت و متنوعی از خود به مشتری نشان دهیم بدون اینکه لیست طویلی از اعتبار نامه ها و گواهی نامه های خود در آن تخلیه کنیم. شما می توانید همه مهارت های خود را با سرعت در یک کارت ویزیت بگنجانید. اشتباه نکنید: کارت که برای معرفی همه مشاغل و مهارت ها طراحی می شود روی هیچ چیز خاصر متمرکز نیست، بلکه نشان دهنده حیطه و گستره مهارت ها و توانایی های کارشناسی یک فرد است. هر چند ممکن است این نوع کارت کمی تملق آمیز باشد اما اگر به خوبی و به طور حرفه ای طراحی شود می تواند هدف شما را به خوبی به سرانجام برساند. 



عناصر مورد نیاز 
طراحی و اجتناب از هر نوع مشکل در ایجاد تعادل در این نوع کارت نیاز به ترفند ویژه ای دارد. برای دست یابی به یک افکت مناسب و صحیح، این کارت باید شلوغ تر و پر جزییات تر از کارت هایی که در بالا نام برده شد باشد، اما این شلغی نباید به اندازه ای باشد که پیام کارت را پیچیده و مخدوش کند. از فونت های متنوع و یا سبک های مختلف فونت استفاده کنید. شما می توانید فاصله بین حروف متن را نیز تغییر داده تا به افکت های جذاب تری دست پیدا کنید. ترکیبی از سبک ها و عناصر مختلف جذابیت طرح را افزایش می دهد، اما مواظب باشید ار هر چیز به مقدار متناسب استفاده کنید و زیاده روی نکنید. 



رنگ ها 
رنگ همیشه از یک عنصر تعیین کننده برای این نوع طراحی نیست، اما ترکیبی از دو یا سه رنگ می تواند شروع خوبی باشد. گفته می شود که رنگ قرمز گزینه مناسبی برای طراحی این نمونه کارت است. این رنگ نشانه تحرکو عمل نیز هست که کاربرد آن را در اینجا موجه تر می کند. طراحی این کارت محدود به یک زمینه خاص نمی شود. 

- رنگ ارغوانی و طلایی همانطور که برای کارت های خردمندانه گفته شد، کمک می کنند تا ایده صحیح از طریق طرح شما به بیننده منتقل شود. رنگ زرد و آبی هر دو نمایانگر آرمان گرایی هستند و می توانند تصویر شما را به عنوان یک با مهارت ها و توانایی های مختلف پر رنگ تر کنند. 

تجزیه و تحلیل اصول و مبانی 

مخاطب شما کیست؟ 

هر کارت باید حاوی اطلاعات اولیه و پایه باشد. نام و عنوان از اطلاعاتی است شما را به دیگران معرفی می کند و نوع فعالیتتان را برای آنها مشخص می کند. شما به اطلاعات تماس یا برقراری ارتباط نیز نیازدارید. این اطلاعات باید به روز باشند چون هنگامی که ما نقل مکان می کنیم شماره های تماس و آدرس تغییر پیدا می کنند. ممکن است چیزی به زمینه فعالیت شما افزوده شده باشد بنابراین سعی کنید اطلاعات کارت به روز و جدید باشند و از لاک گرفتن اطلاعات قبلی و وارد کردن اطلاعات جدید به صورت دستی اجتناب کنید که این باعث ایجاد یک حس ناخوشایند در بیننده می شود همچنین وجهه شما را نیز تضعیف می کند. 



نکته: شماره تلفن ها هر از گاهی به دلایل مختلف تغییر پیدا می کند، بنابراین سعی کنید یک شماره Google Voice به عنوان شماره تماس اصلی خود در کارت قرار دهید. پس از آن، هیچ نگرانی از بابت تغییر مکان و چاپ یک کارت جدید و بدر رفتن کارت های قبلی خود نخواهید داشت. 

کیفیت برتر از کمیت 
طراحی و تهیه تعداد زیادی کارت به این دلیل که تجارت شما رونق خواهد گرفت فکر خوبی نیست. همان طور که قبلا گفته شد، ممکن است اطلاعات درون کارت تغییر پیدا کند، و اگر شما چند هزار کارت چاپ شده داشته باشید باید آنها را دور بریزید، این کارت ها به سرعت بطل می شوند و شما فقط متحمل هزینه بیهوده شده اید. 



دوبار اندازه گیری کنید، یک بار برش دهید 
قبل از فرستادن کار برای چاپ همه چیز را با دقت اندازه گیری کنید و مطمئن شوید همه ابعاد درست و صحیح هستند. ممکن است نیاز داشته باشید یک فرد دیگر هم این ابعاد را اندازه گیری کند، چون دقت دو جفت چشم بیشتر از یک جفت است. مهم تر از همه املای کلمات است که باید با دقت بررسی شود. هیچ چیز بهتر از وقت گذاشتن برای بررسی همه جانبه طرح قبل از چاپ نیست، چون اگر بعد از چاپ متوجه اشتنباهی در طرح شوید دیگر کاری از دست هیچ کس بر نمی آید.
 

 

نکات مهم در مورد طراحی کارت ویزیت خوب


بدون دیدگاه
برچسب ها : تعریف کارت ویزیت, طراحی کارت ویزیت, طراحی کارت ویزیت چیست؟, مطالبی در مورد کارت ویزیت, مقاله ای در مورد کارت ویزیت, نکاتی در مورد کارت ویزیت, ویزیت, چند نکته در مورد کارت ویزیت, کارت, کارت ویزیت, کارت ویزیت خوب, کارت ویزیت چیست؟
مربوط به : مقالات

هر کس باید این نکته را در به خاطر بسپارد که طراح یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن حس کار و نوع تجارت مشتری. یک کارت ویزیت خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و او را ترغیب به خرید محصول نماید. یک کارت ویزیت خوب نباید به عنوان آیتمی برای معرفی در نظر گرفته شود که برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و کاری که انجام می دهید می باشد. اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می کند که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است.

اکثر افراد فکر می کنند کارت ویزیت روش موثر تبلیغات فروش است؛ این نوع تفکر در میان افرادی رایج است که به تازگی وارد عرصه تجارت شده اند. ایده کلی در مورد فلسفه کارت ویزیت این است که یک کارت ویزیت به قدری از یک طراحی خوب برخوردار باشد که با قرار گرفتن روی میز نظر هر بیننده را به خود جلب کرده و حرفه ای بودن طرح آن نیز باعث شود تا این حس در بیننده ایجاد شود که با یک مجموعه کاملا حرفه ای طرف است، بنابراین سعی می کند خرید خود را از این کمپانی خاص انجام دهد.
کارت های ویزیت از ابزارهای موثر و مفید هستند که تاثیر آنها اثبات شده است. داشتن یک کارت ویزیت خوب با طراحی منحصر به فرد و چشم گیر این امکان را برای مشتریان و مصرف کنندگان فراهم می کند تا خرید خود را به آسانی و با طیب خاطر انجام دهید.
در اینجا ۲۳ نکته اساسی و مفید را به شما خواهیم گفت که به شما کمک می کند که یک کارت ویزیت خوب طراحی کنید:

۱٫ از تصویری استفاده کنید که نمایانگر کار، محصول و کمپانی شماست.
۲٫ مطمئن شوید کارت ویزیت شما دارای جذابیت های لازم برای جذب و جلب توجه و ترغیب مشتری است.
۳٫ از رنگ های متنوعی استفاده کنید.

۴٫ از عکس هایی استفاده کنید که احساسات افراد را تحریک کند، البته با توجه به این که برخی از تصاویر ممکن است برای محیط تجاری مناسب نباشد.
۵٫ از کارت هایی که مواد پلاستیکی در آنها بکار رفته استفاده نکنید. از کارت های رنگی و کارت هایی استفاده کنید که دارای طرح های غیر معمول و غیر عادی است، به این طریق طرح کارت در ذهن بیننده باقی مانده و دیرتر فراموش می شود.
۶٫ کارت خود را در سایزهای مختلف تجسم کنید. شما می توانید کارت خود را به گونه ای طراحی کنید که فقط محصولی که قصد فروش آن را دارید به نمایش بگذارد.

. کارت را به صورت عمودی طراحی کنید تا مطمئن شوید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
۸٫ کارت ها ویزیت دو لت و سه لت می تواند نقش یک کاتالوگ را ایفا کند.
۹٫ کارت های ویزیتی با طرح های مختلف طراحی کنید. با این روش افراد در کلکسیون کارت های ویزیت شان تعداد بیشتری کارت از شما خواهند داشت.
۱۰٫ به اضافه کردن یک فایل آهنگ یا موزیک به کارت خود فکر کنید. این گونه می توانید مطمئن باشید هر کس با هر سلیقه ای از داشتن کارت شما امتناع نمی کند.

. شما باید مطمئن باشید کارت شما از روش ها و راه های لازم برای ارتباط برقرار کردن با افراد برخوردار است، مثلا نام کمپانی، آدرس، شماره تماس، فاکس، آدرس وب سایت و همچنین آدرس ایمیل. فراموش نکنید بودن نام خود شما به اندازه نام کمپانی در کارت ویزیت اهمیت دارد.
۱۲٫ نگران هزینه ای که باید برای کارت ویزیت بپردازید نباشید. با کمی بیشتر هزینه کردن برای چات کارت ویزیت بعدا می توانید درآمد بیشتری داشته باشید. با داشتن یک کارت ویزیت خوب با تعداد بالا تعداد افرادی که با شما تماس می گیرند نیز بیشتر شده، در نتیجه میزان فروش محصول شما نیز افزایش پیدا می کند.
۱۳٫ داشتن دو کارت متفاوت می تواند میزان فروش محصول شما را تا حد باور نکردنی بالا می برد.
۱۴٫ مطمئن شوید کارت ویزیتی که طراحی می کنید به خوبی برند یا نام تجاری شما را تصریح و توصیف می کند.
۱۵٫ سعی کنید مشخصات کلی خلاصه و در یک خط قابل خواندن و فهمیدن باشد از نوشتن متن های طولانی اجتناب کنبد فراموش نکنید کارت ویزیت با برشور یا تراکت تبلیغاتی فرق دارد پس هرچه مختصر تر و کوتاهتر باشد برای مخاطب قابل لمس تر است

. نوشته ای انتخاب نکنید که مردم قادر به فهم آن نباشند چون باعث می شود برخی از مشتریان خود را از دست بدهید.
۱۷٫ از کارت ویزیت هایی استفاده نکنید که حاوی اطلاعات ارتباطی قدیمی، آدرس پستی و … است چون باعث می شود یک فرد غیر حرفه ای و اماتور به نظر برسید.
۱۸٫ سعی کنید به جای نوشته های طولانی از نوشته ها و عبارات کوتاه و مختصر استفاده کنید. نوشته های بلند و طولانی باعث کمم شدن علاقه فرد به خواندن مطالب می شود.
۱۹٫ پشت کارت شما باید حاوی نکات مهم و ضروری در مورد نوع فعالیت و سرویس دهی شما باشد. این باعث می شود مردم شما را بهتر و زودتر به یاد آورند.

. اگر می دانید در یک سال بیشتر از ۱۰۰۰ کارت استفاده نمی کنید مطمئن باشید در کار و تجارت خود شکست خواهید خورد. بنابراین روش خود را تغییر داده و کاری کنید که کارت ویزیت بیشترین نفع را به شما برساند.
۲۱٫ بهترین روش برای اینکه ببینید آیا کارت ویزیت شما یک کارت ویزیت به یادماندنی هست یا نه این است که کارت ویزیت خود را بین تعداد زیادی کارت دیگر قرار دهید و آن ها را از یک تابلو آویزان کنید، سپس به آن ها نگاه کنید. اگر کارت شما در نگاه اول نظرتان را به خود جلب کرد مطمئن باشید کارت ویزیت خوبی است. اما اگر این اتفاق نیفتاد بدانید در یک قسمت از کار اشتباه کرده اید.
۲۲٫ اگر کارت خود را به مشتری ارائه کردید و او با دیدن آن چیزی در مورد اینکه چقدر کارت خوبی دارید صحبت نکرد و یا اصلا چیزی در مورد کارت نگفت، این ها نشانه هایی است که نشان می دهد کارت شما از فاکتور WOW برخوردار نیست بنابراین چیزی هم برای گفتن در مورد آن وجود ندارد.

.۲۳وقتی کارت ویزیت تان را به مشتریان خود می دهید از آنها نیز بخواهید کارت شان را در اختیار شما قرار دهند. با این روش می توانید با آنها در ارتباط باشید بنابراین مطمئن باشید کار و شغل خود را در سطح وسیعی گسترش داده اید.

منبع:persiangfx.com

 

نکات مهم در مورد طراحی کارت ویزیت خوب


بدون دیدگاه
برچسب ها : آموزش طراحی کارت ویزیت, تعریف کارت ویزیت, طراحی کارت ویزیت, مقاله ای در مورد طراحی کارت ویزیت, مقاله ای در مورد کارت ویزیت, نکات مهم در طراحی کارت ویزیت, نکات مهم در طراحی کارت ویزیت خوب, کارت ویزیت, کارت ویزیت خوب, کارت ویزیت چیست؟
مربوط به : مقالات

هر کس باید این نکته را در به خاطر بسپارد که طراح یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن حس کار و نوع تجارت مشتری. یک کارت ویزیت خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و او را ترغیب به خرید محصول نماید. یک کارت ویزیت خوب نباید به عنوان آیتمی برای معرفی در نظر گرفته شود که برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و کاری که انجام می دهید می باشد. اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می کند که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است.

اکثر افراد فکر می کنند کارت ویزیت روش موثر تبلیغات فروش است؛ این نوع تفکر در میان افرادی رایج است که به تازگی وارد عرصه تجارت شده اند. ایده کلی در مورد فلسفه کارت ویزیت این است که یک کارت ویزیت به قدری از یک طراحی خوب برخوردار باشد که با قرار گرفتن روی میز نظر هر بیننده را به خود جلب کرده و حرفه ای بودن طرح آن نیز باعث شود تا این حس در بیننده ایجاد شود که با یک مجموعه کاملا حرفه ای طرف است، بنابراین سعی می کند خرید خود را از این کمپانی خاص انجام دهد.

کارت های ویزیت از ابزارهای موثر و مفید هستند که تاثیر آنها اثبات شده است. داشتن یک کارت ویزیت خوب با طراحی منحصر به فرد و چشم گیر این امکان را برای مشتریان و مصرف کنندگان فراهم می کند تا خرید خود را به آسانی و با طیب خاطر انجام دهید.
در اینجا ۲۳ نکته اساسی و مفید را به شما خواهیم گفت که به شما کمک می کند که یک کارت ویزیت خوب طراحی کنید:


۱. از تصویری استفاده کنید که نمایانگر کار، محصول و کمپانی شماست.
۲٫ مطمئن شوید کارت ویزیت شما دارای جذابیت های لازم برای جذب و جلب توجه و ترغیب مشتری است.
۳٫ از رنگ های متنوعی استفاده کنید.
۴. از عکس هایی استفاده کنید که احساسات افراد را تحریک کند، البته با توجه به این که برخی از تصاویر ممکن است برای محیط تجاری مناسب نباشد.
۵. از کارت هایی که مواد پلاستیکی در آنها بکار رفته استفاده نکنید. از کارت های رنگی و کارت هایی استفاده کنید که دارای طرح های غیر معمول و غیر عادی است، به این طریق طرح کارت در ذهن بیننده باقی مانده و دیرتر فراموش می شود.
۶. کارت خود را در سایزهای مختلف تجسم کنید. شما می توانید کارت خود را به گونه ای طراحی کنید که فقط محصولی که قصد فروش آن را دارید به نمایش بگذارد.
۷. کارت را به صورت عمودی طراحی کنید تا مطمئن شوید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
۸. کارت ها ویزیت دو لت و سه لت می تواند نقش یک کاتالوگ را ایفا کند.
۹٫ کارت های ویزیتی با طرح های مختلف طراحی کنید. با این روش افراد در کلکسیون کارت های ویزیت شان تعداد بیشتری کارت از شما خواهند داشت.
۱۰. به اضافه کردن یک فایل آهنگ یا موزیک به کارت خود فکر کنید. این گونه می توانید مطمئن باشید هر کس با هر سلیقه ای از داشتن کارت شما امتناع نمی کند.
۱۱. شما باید مطمئن باشید کارت شما از روش ها و راه های لازم برای ارتباط برقرار کردن با افراد برخوردار است، مثلا نام کمپانی، آدرس، شماره تماس، فاکس، آدرس وب سایت و همچنین آدرس ایمیل. فراموش نکنید بودن نام خود شما به اندازه نام کمپانی در کارت ویزیت اهمیت دارد.
۱۲٫ نگران هزینه ای که باید برای کارت ویزیت بپردازید نباشید. با کمی بیشتر هزینه کردن برای چات کارت ویزیت بعدا می توانید درآمد بیشتری داشته باشید. با داشتن یک کارت ویزیت خوب با تعداد بالا تعداد افرادی که با شما تماس می گیرند نیز بیشتر شده، در نتیجه میزان فروش محصول شما نیز افزایش پیدا می کند.
۱۳٫ داشتن دو کارت متفاوت می تواند میزان فروش محصول شما را تا حد باور نکردنی بالا می برد.
۱۴. مطمئن شوید کارت ویزیتی که طراحی می کنید به خوبی برند یا نام تجاری شما را تصریح و توصیف می کند.
۱۵. سعی کنید مشخصات کلی خلاصه و در یک خط قابل خواندن و فهمیدن باشد از نوشتن متن های طولانی اجتناب کنبد فراموش نکنید کارت ویزیت با برشور یا تراکت تبلیغاتی فرق دارد پس هرچه مختصر تر و کوتاهتر باشد برای مخاطب قابل لمس تر است
۱۶. نوشته ای انتخاب نکنید که مردم قادر به فهم آن نباشند چون باعث می شود برخی از مشتریان خود را از دست بدهید.
۱۷. از کارت ویزیت هایی استفاده نکنید که حاوی اطلاعات ارتباطی قدیمی، آدرس پستی و … است چون باعث می شود یک فرد غیر حرفه ای و اماتور به نظر برسید.
۱۸. سعی کنید به جای نوشته های طولانی از نوشته ها و عبارات کوتاه و مختصر استفاده کنید. نوشته های بلند و طولانی باعث کمم شدن علاقه فرد به خواندن مطالب می شود.
۱۹٫ پشت کارت شما باید حاوی نکات مهم و ضروری در مورد نوع فعالیت و سرویس دهی شما باشد. این باعث می شود مردم شما را بهتر و زودتر به یاد آورند.
۲۰. اگر می دانید در یک سال بیشتر از ۱۰۰۰ کارت استفاده نمی کنید مطمئن باشید در کار و تجارت خود شکست خواهید خورد. بنابراین روش خود را تغییر داده و کاری کنید که کارت ویزیت بیشترین نفع را به شما برساند.
۲۱. بهترین روش برای اینکه ببینید آیا کارت ویزیت شما یک کارت ویزیت به یادماندنی هست یا نه این است که کارت ویزیت خود را بین تعداد زیادی کارت دیگر قرار دهید و آن ها را از یک تابلو آویزان کنید، سپس به آن ها نگاه کنید. اگر کارت شما در نگاه اول نظرتان را به خود جلب کرد مطمئن باشید کارت ویزیت خوبی است. اما اگر این اتفاق نیفتاد بدانید در یک قسمت از کار اشتباه کرده اید.
۲۲٫ اگر کارت خود را به مشتری ارائه کردید و او با دیدن آن چیزی در مورد اینکه چقدر کارت خوبی دارید صحبت نکرد و یا اصلا چیزی در مورد کارت نگفت، این ها نشانه هایی است که نشان می دهد کارت شما از فاکتور WOW برخوردار نیست بنابراین چیزی هم برای گفتن در مورد آن وجود ندارد.
۲۳٫ وقتی کارت ویزیت تان را به مشتریان خود می دهید از آنها نیز بخواهید کارت شان را در اختیار شما قرار دهند. با این روش می توانید با آنها در ارتباط باشید بنابراین مطمئن باشید کار و شغل خود را در سطح وسیعی گسترش داده اید.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

انواع کارت PVC

 

کارت های PVC از نظر نوع - جنس - ضخامت و روش های ‌ذخیره سازی اطلاعات به گروه های مختلف تقسیم میشوند که مهمترین آنها عبارتند از :

 

کارت PVC ساده :

 

این کارت هیچ نوع حافظه ای برای نگهداری اطلاعات ندارد . موارد کاربرد این نوع کارت در زمینه هایی است که نیاز به ذخیره اطلاعات بر روی کارت وجود ندارد و تنها در صورت نیاز می توان بارکد اطلاعات کارت را برای خواندن توسط دستگاه بارکدخوان بر روی آن چاپ کرد.

 

کارت Magnet :

 

کارت های مگنت دارای یک نوار مغناطیسی در یک طرف کارت هستند که جهت نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات استفاده می شود. کارت های Magnet در دو نوع HICO و LOCO تولید می شوند و تفاوتشان  در کیفیت و میزان حافظه ی آنهاست. کارت های بانکی از نوع HICO که کیفیت و ظرفیت بالاتری دارند می باشند.

 

کارت Mifare :

 

این نوع کارت که به کارت بدون تماس ( contactless ) نیز معروف است دارای یک حافظه و آنتن در داخل کارت می باشد و برای خواندن اطلاعات کارت نیازی به ارتباط مستقیم با دستگاه کارت خوان نیست و با نزدیک کردن کارت به کارت خوان اطلاعات آن قابل دسترس خواهد بود . کارت های Mifare در ظرفیت های مختلف موجود است . ترکیب کارت های مگنت و Mifare تحت عنوان کارت هیبرید شناخته می شود که نوار مغناطیسی و حافظه داخلی را با هم دارد. کارت های Mifare در سیستم های اتوماسیون اداری استفاده فراوانی دارند.

 

کارت های هوشمند ( Smart Card ) :

 

بهترین مثال برای این نوع کارت ها کارت تلفن یا کارت سوخت می باشد. این نوع کارت بدلیل ظرفیت و امنیت بالا در پروژه های ملی و سیستم هایی که در گستره وسیع عمل می کنند کاربرد دارد.

 

 کارت ویزیت شیشه ای ( ترنسپرنت )

 

 

کارت ویزیت شیشه ای ( ترنسپرنت با ضخامت ۵۰۰ میکرون ) نیمه شفاف

 

کارت ویزیت شیشه ای ( ترنسپرنت با ضخامت عابربانک) نیمه شفاف

 

 

کارت ویزیت شیشه ای ( ترنسپرنت با ضخامت عابربانک ) شفاف

 

 


  

 

 --------------------------------------------------------------------------

کارت ویزیت سه بعدی

 

 تحویل 10 روزه  

 

  

 

 

 ۲۵۰ عدد <------>260.000 تومان

۵۰۰ عدد <------> 315.000 تومان

۱۰۰۰ عدد <------> 580.000  تومان

 

کارت سه بعدی را چگونه طراحی کنیم؟    جواب

نکات مهم در طراحی کارت سه بعدی

۱- لازم است طراحی با لایه های تفکیک شده با فرمت PSD یا CDR باشد.

۲- رزولیشن تصاویر باید بالای ۴۵۰ dpi در نظر گرفته شود.

۳- مود رنگ در طراحی٬ CMYK باشد.

۴- ابعاد کارت را ۸ در ۵ سانتیمتر طراحی کنید.

۵- برای جلوگیری از حذف مطالب و قسمتهای اصلی تصویر٬ موضوعات گرافیکی باید طوری چیده شوند که حد اقل نیم سانتیمتر از لبه کارت فاصله داشته باشد. در غیر اینصورت احتمال آسیب هنگام برش کارت وجود خواهد داشت.

۶- فونتها باید بیش از سایز ۱۲ تایپ شوند٬ در غیر اینصورت به دلیل وجود شیارهای موجود بر روی ورق پلاستیکی نوشته های چاپی مجعد و ناخوانا دیده میشوند.

 

 ----------------------------------------------------------------------------------

فرایند چاپ در کارتهای سه بعدی

۱- مرحله ابتدایی در تولید کارت سه بعدی استفاده از تصاویر به صورت متوالی تا ۱۲ فریم از موضوع مورد نظر با فواصل منظم و پردازش آن در نرم افزار سه بعدی سازی میباشد.

۲- پس از آماده سازی تصاویر توسط نرم افزار٬ فایلها به مرحله لیتو گرافی رفته و پس از فرم بندی فیلم و زینک مربوطه تهیه میگردد.

۳- پس از تهیه فیلم و زینک بر اساس الگوریتم خاص٬ تصاویر با دقت بسیار بالا توسط ماشین افست بر پشت ورقهای پی وی سی چاپ می شود. این مرحله نیز انجام تستهای متعددی را می طلبد تا نوارهای تصاویر الف و ب (در زیر شرح داده شده) درست در شیارهای پلاستیک و دقیقا" در قسمت معین چاپ شود.

۴- زمانی که بیننده تصویر کارت سه بعدی را تماشا می کند چشم چپ او نواری از تصویر الف و چشم راست او نواری از تصویر ب را خواهد دید. با حرکت دادن کارت٬ نوارها جا به جا شده و این بار چشم چپ او نواری از تصویر ب و چشم راست او نواری از تصویر الف را مشاهده مینماید. با تکرار این عمل و جابجایی نوارهای حامل تصاویر و در نتیجه خطایی که از چشمهای بیننده سر میزند حرکت و بعد حس خواهد شد.

۵- پس از اینکه تصویر مورد نظر چاپ شد٬ بیننده قاذر است بدون نیاز به عینکهای سه بعدی٬ عمق یا حرکت را با تکان دادن آهسته آن مشاهده نماید. در صورتی که چاپ در طول شیارهای عمودی چاپ شود عمق را حس خواهیم کرد و اگر شیارهای پلاستیک در طول محور افق قرار گیرند٬ افکتهای مختلفی را خواهیم دید.

 

 

 

 

 کارت ویزیت سه بعدی

کارت ویزیت 3 بعدی

 کارت ویزیت 3D

کارت ویزیت سه بعدی

کارت ویزیت سه بعدی

-----------------------------------------------------

جدید - کارت شیشه ای سه بعدی - جدید

شیشه ای سه بعدی

-----------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 چاپ برچسب شیشه ای

 

 چاپ در ابعاد مختلف پذیرفته می شود

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 کارت ویزیت شیشه ای

 

 

 

  

 

  

 

 

 

  کارت  PVC

 

  

 

 

 

  کارت  شناسایی - عضویت - اشتراک - پرسنلی -گارانتی - تخفیف -ویزیت و ...

 

 

 

 

 

 

 

  کارت PVC طلایی

 

 

 

  کارت PVC نقره ای

 

 

 

 
 چاپ هولوگرام

 

 ( برچسب امنیتی لیزری ۲ بعدی )

 

 

 

  

 

 غیر قابل کپی و جعل - مقاوم در برابر حرارت غیر قابل انتقال حتی به روش بخار و حرارت

 

 حساسیت بالا در مخدوش شدن برچسب در صورت دستکاری

 

  

 

 استفاده در انواع کارتهای گارانتی ٬ اعتباری ٬ کارت تلفن ٬ اینترنت و ...

 

 مدارک شناسایی ( شناسنامه ٬ کارت ملی ٬ گواهینامه رانندگی ٬ گذرنامه )

 

 پلمپ اسناد و مدارک محرمانه دولتی و خصوصی

 

 برگه های سهام ٬ بلیط های کنسرت و مجالس

 

 صنایع الکترونیک و کامپیوتر ( سخت افزار و نرم افزار )

 

 صنایع داروسازی ٬ بهداشتی و آرایشی

 

 صنایع خودروسازی و قطعات یدکی اتومبیل

 

 بسته بندی محصولات غذایی و ...

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 کلمات کلیدی: design bussiness card, bussiness card, بیزینس کارت, کارت ویزیت, طراحی کارت ویزیت, کمپانی عناصر تشکیل دهنده, برندbusiness card, Standard Business Card, Standard Business Card Design ، کارت ویزیت,چاپ کارت,طراحی کارت,چاپ کارت ویزی,چاپ آنلاین,تعرفه کارت ویزیت,طراحی کارت ویزیت,چاپ آنلاین کارت,نمونه کارت ویزیت,طرح کارت ویزیت,کارت ویزیت آماده,ساخت کارت ویزیت,طرح های کارت ویزیت,چاپ تراکت,چاپ کاتالوگ,چاپ پوستر ، چاپ, کاتالوگ, بروشورجعبهسربرگ, کارت, ویزیت, کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت, سربرگچاپ سربرگجعبهچاپ جعبهچاپ کاتالوگ, کاتالوگ, بروشورچاپ بروشور, لمینت, چاپخانه, چاپ كاتالوگ بروشور جعبه سربرگ كارت ويزيت ، چاپ ، چاپخانه ، كارت ويزيت ، چاپ كارت ويزيت ، سربرگ ، چاپ سربرگ ، كاتالوگ ، چاپ كاتالوگ ، بروشور ، چاپ بروشور ، تراكت ، چاپ تراكت ، فاكتور ، چاپ فاكتور ، پوستر ، چاپ پوستر ، پاكت نامه ، چاپ پاكت نامه ، چاپ دفترچه يادداشت ، ليمنت براق ، لمينت مات ، لمينت برجسته ، ليست قيمت چاپ ، قيمت چاپ ، فيلم و زينك ، پوستر ، چاپ پوستر ، سلفون براق ، سلفون مات ، كتان ، ليبل سي دي ، كارت سلفون ، راق ، كارت سلفون مات ، كارت كتان ، چاپ روي سي دي ، چاپ روي دي وي دي ، چاپ روي CD ، چاپ روي DVD ، پاكت ، چاپ افست ، چاپخانه ، چاپخانه اونلاين

شما اینجا هستید: خانه خدمات چاپی چاپ کارت ویزیت

 

hostarsham